Documentatiecentrum

Na heel wat omzwervingen vond onze heemkring in 2011 een onderdak in Daknamdorp nr. 54. Een lokaal in het voormalige gemeentehuis van Daknam werd onze vaste stek. Hier hebben we ons documentatiecentrum ingericht. Boeken, tijdschriften en archiefmateriaal staan er voor eenieder ter beschikking. Het is de ontmoetingsplaats voor leden en niet-leden, jong en oud. Je kan er terecht met vragen en voor opzoekingswerk, maar ook voor een gezellige babbel. Je vindt er ons elke zaterdagochtend van 09u30 tot 11u30, uitgezonderd elke eerste zaterdag van de maand, dan gaat onze bestuursvergadering door.

Je kan ons hier terugvinden op Google Maps

lokaal_buiten_20x20.jpg